Voldsom medicin
Lemmingerne elsker sesamnougat, men det gør Grizzy også, så han tager deres lager. Gnaverne leder forgæves efter mere. I stedet finder de en gammel, kinesisk medicinbog, der lader dem aktivere Grizzys energipunkter og lamme ham. Men hævnen er sød.