I dine drømme
Grizzy skal lige til at kysse hunbjørnen, men så vækker lemmingerne ham med et sæt. De finder en maske, som kan kontrollere drømme. Grizzy vil have fat i den og vende tilbage til hunbjørnen. Men lemmingerne drømmer om andre ting: biler.