Dag og nat
Lemmingerne laver en forhindringsbane for flagermus i den mørke hytte. Da Grizzy smider dem ud, lander de på et Inka-tempel, hvor de finder en kugle, der styrer Jordens rotation. Lemmingerne gør det til nat og vækker deres ridedyr.