For nøddernes skyld
Grizzy er sulten, men skabene er tomme. Mens lemmingerne leger med en elefant, stjæler han deres nødder. Gnaverne bruger elefantens snabel til at skyde alt muligt efter Grizzy. De finder en pakke peberkager, der gør tykhuden ekstra stærk.