For mange forældre
Mens de kæmper om en krukke yummi, finder Grizzy og lemmingerne en hylende isbjørneunge. De prøver at berolige den, men uden held. Da de har fodret og skiftet den, sover ungen endelig. Hvordan får de deres yummy og undgår at vække den?