Sofabrydning
Lemmingerne afholder brydekampe i sofaen. Grizzy er træt af larmen og stopper det. Da de kommer op at slås, styrter hyttens gulv sammen, og de finder fire brydermasker. Grizzy, to lemminger og en agerhøne kaster sig ud i en nådesløs kamp.