Sandlemminger
Lemmingerne morer sig med at skyde sandskulpturer af Grizzy. I vrede kaster han dem langt bort og bygger i deres fravær en stor skulptur af sig selv. Da han vil tage en selfie foran den, indser han, at de har fået fat i en kanon fra et piratskib!