Strøm i hytten
Grizzy ser en film om laks, men lemmingerne vil danse. Lydkrigen er begyndt. Grizzy indser, at de bruger solpaneler. Uden sol er der ingen strøm. Han vil være alene om at kunne bruge energien, men den plan er lemmingerne ikke med på.