Tiltede lemminger
Lemmingerne sætter en flippermaskine op i hytten. Deres fest vækker Grizzy, som truer med at ødelægge udstyret. Han smider både spillet og dets spillere ud. Lemmingerne lander på et gummitræ, og de laver en gigantisk flippermaskine midt i træet.