Lemmingernes stjerner
Lemmingerne åbner en natklub med høj musik tæt på hytten, så Grizzy ikke kan sove. Bjørnen smider lemmingerne langt væk. De lander ved en konsol, der kan styre stjernerne og nordlyset. Himlen begynder at blinke og bliver til et diskotek.