Konkurrenceånd
Lemmingerne har besluttet sig for at arrangere et løb med to vinddrevne vogne, de har fundet på stranden. De mangler kun en værdig modstander. De sætter den sovende Grizzy op på en vogn, og så går løbet i gang.