Hyggebotanik
Chokoladeelskeren Grizzy dyrker et kakaotræ under en ultraviolet lampe. Under en trampolinleg ødelægger lemmingerne lampen. En af dem bliver til en superlemming, der kan få planter til at vokse, og Grizzy vil gerne have gigantiske kakaobønner.