En musikalsk kamp
Da Grizzy kommer hjem, ser han lemmingerne danse rundt til lydene fra ghettoblasteren. Han smider dem ud, og de møder en papegøje, der kan efterligne alle lyde. De bruger fuglen til at få musikudstyret tilbage, men deres mission slår fejl.