Ufredelig træning
Lemmingerne slår hovedet og hypnotiseres af en fitnessplakat, så de tror, at de er idrætstrænere. Nu vil de tvinge Grizzy til at træne, selvom han foretrækker at slappe af frem for at lave øvelser.