Lemmingernes tiltrækningskraft
En meteorit lander nær hytten. Lemmingernes kælk tiltrækkes af stenen. Gnaverne begynder forfra med parabolantennen. Men Grizzy vil have den tilbage og må kæmpe med både meteorittens magnetisme og lemmingerne, der har tænkt sig at lege.