Faldskærmsfiskeri
Grizzy får en dejlig, stor fangst, da han fisker. Da han prøver at få fisken ind, får lemmingerne den til at trække dem på en drage. Grizzy forsøger at sabotere deres drageleg og få fat i sin fangst, men så dukker en hajfinne op i horisonten.