Primitive aktiviteter
Lemmingerne har en ny ven: en hvalros. De rider på den i hele hytten. Grizzy smider den ind i en hule med en stendysse og en knogle i midten. Rører man knoglen, bliver man føjelig. Lemmingerne lægger en plan for at få Grizzy til at adlyde.