Hjælpsom krabbe
Grizzy har opgivet at flække sin kokosnød, men ser lemmingernes nye ven, krabben, åbne en med sin klo. Han konfiskerer skaldyret og bruger det til sine kokosnødder. Mens de kæmper om krabben, finder Grizzy og lemmingerne en enorm, fjernstyret krabbe.