Udfordret magelighed
En helikopter efterlader fødevarer, der er låst inde, til en tv-dyst. For at få fat i maden må deltagerne vinde holdudfordringer, som overvåges af en drone. Lemmingerne udgør gult hold. Det røde hold består af Grizzy, en åre og en forvirret krabbe.