Hytten på is
Mens Grizzy fisker, laver lemmingerne hytten til en glidebane. Da bjørnen vil nyde sin fangst, stjæler lemmingerne fisken og lokker ham ud. Nu skal Grizzy have sin mad tilbage og forhindre en invasion af gnavere.