Madspøgelser
Grizzy jager lemmingerne rundt på slottet for at få fat på sin dessert, men støder på et spøgelse. Han ser, at det er lemmingerne, der er under lagenet, og han låser dem inde. De finder en ring, der lader dem blive til ånder, og de hjemsøger bjørnen.