Generationskløft
Grizzy og lemmingerne finder et mayatempel i junglen. De sætter en magisk reaktion i gang, som skaber kopier af dem selv i forskellige aldre. Grizzy viser babybjørnen en dokumentar om laks, og lemmingerne vil have de gamle til at danse.