Snurrende lemminger
Lemmingerne laver en forlystelse i stuen. Grizzy smider dem ud, og gnaverne lander på forskningsstationen, hvor de vækker en mammut, som bliver deres ven. Den forvandler hele hytten til et stort pariserhjul, og Grizzy vågner i panik.