Tom & Jerry: Afgang til Mars
Tom og Jerry får ved et uheld sneget sig ombord på den første bemandede mission til Mars, og opdager at vi IKKE er alene! Marsboere findes! Den pelsede duo må slå kræfterne sammen med en ung pige fra Mars for at kæmpe mod asteroideangrebene.