Thomas og vennerne: Kapløbet om Sodor-Pokalen
Superhurtige Kana er overbevist om, at hendes fart er nok til vinde Sodor-pokalen. Men hun opdager, at der skal mere end fart til for at blive mester.
Superhurtige Kana er overbevist om at hendes fart er alt der skal til for at vinde Sodor-pokalen. Men da hun bliver sat sammen med Thomas i løbet, opdager hun, at der skal meget mere end fart til, for at blive en sand mester.