Andrei narazí před Mariiným domem na svou velkou lásku z mládí Denisu, která je nyní Mariinou pacientkou. Andrei řekne Marii, že ho Somesanu zažaloval, a on teď potřebuje potvrzení, že byly jeho terapeutické metody v pořádku.