Clara je studentka architektury, která má před svatbou a po absolvování několika testů u ní vyvstalo podezření na závažné onemocnění krve. Musí podstoupit další testy, které však odmítá. Má strach, že pokud se u ní nemoc potvrdí, nebude už cesty zpět.