Ioana se rozhodne přijít na terapii – díky setkání s Andreiem si uvědomila, že se někomu potřebuje svěřit s řadou věcí, které ji zranily, a nemůže o nich mluvit s nikým jiným než právě s ním. Sžírá ji pocit viny...