Ruxandra a Tudor, manželé z první řady seriálu, přivedou na terapii svého syna Stefana. Chlapec má emocionální problémy i nadváhu a nedokáže se přizpůsobit životu ve škole. Porucha příjmu potravy je zjevně způsobena vztahem s jeho otcem.