Beatrice přijde na terapii společně se svým sklíčeným otcem. Mluví o Mehmetovi, svém mentorovi a milenci. Dinu tenhle vztah odmítá – je to jen úlet a Mehmet je nejen starší, ale navíc je to i muslim! Beatrice je šokována jeho úzkoprsostí.