Clara dorazí na terapii s modelem domu, který vytvořila ke zkouškám. Pochybuje však o jeho kvalitách a v návalu afektu maketu přímo před Andreiem rozmlátí. Ten jí řekne, že její reakce odráží to, jak se sama cítí – model měl k dokonalosti daleko.