Andrei truchlí a Clara je v šoku, že jí před týdnem, když mu zavolala a požádala ho o doprovod do nemocnice, neřekl o své ztrátě. Andrei jí vysvětlí, že k tomu nebyl vhodný okamžik a že byl nadšený z jejího rozhodnutí podstoupit další testy.