Znatelně rozrušený Damian přečte Andreiovi velice znepokojující e-mail, který dostal od své dcery Beatrice. Muž má velké obavy – bojí se, že má jeho dcera problémy, a že jsou její přátelé zlí. Damian vypráví o dalším záchvatu úzkosti.