Andrei prozradí Marii, že se rozhodl stát psychoterapeutem proto, že se chtěl zbavit svého traumatu z dětství, ale teď už si není jistý vůbec ničím. Maria se ho snaží přesvědčit, že je vynikající psychoterapeut a že by se neměl vzdát své práce a kariéry.