Sedmdesátník Dinu Damian, Andreiův nový pacient, je slavný divadelní herec, který byl obviněn ze zpronevěry a také z toho, že je bývalým informátorem rumunské tajné policie Securitate. Damian trpí záchvaty panické úzkosti.