Damian přijede na terapii přímo z letiště. Vrátil se právě z Berlína, kde neplánovaně navštívil svou dceru Beatrice, která se tam poflakuje s partičkou "podřadných" umělců a byla v šoku, že ho vidí. Damian pronajal hotelový pokoj v naději, že ji zachrání.