Andrei zjistí, jak moc je pro Stefana situace ve škole nesnesitelná. Chlapec je přesvědčen, že se jeho rodiče neustále hádají kvůli tomu, že je tlustý, líný a nešikovný. Při čekání na konec synova sezení se jeho rodiče začnou hádat.