Tudor ukáže, jak moc je se svým synem ve skutečnosti nespokojen. Stefan je z toho zarmoucen a když otec začne pomlouvat jeho nepřítomnou matku, odejde do vedlejšího pokoje. Tudor zůstane s Andreiem sám a pokračuje ve stížnostech na svého syna.