Andreie, který se po rozvodu přestěhoval do přízemí vily, nečekaně navštíví Gheorghe Somesanu, jenž mu vyhrožuje žalobou. Andrei se obrátí s prosbou o pomoc na svou bývalou pacientku, právničku Ioanu Cernatovou. Ioana však Adnreiovi nedokáže odpustit.