Andrei začne mluvit s Mariou o svém otci. Andrei připustí, že se vždycky cítil být otcem zrazený. Řekne Marii, že jeho matka trpěla hlubokou depresí, když se ji její manžel rozhodl opustit. Andreie otcova krutost zjevně stále přivádí k zuřivosti.