Andrei varuje Claru, že když je někdo nemocný, nic není "snadné". Andrei se podivuje nad tím, jak si její matka mohla nevšimnout tak markantního úbytku na váze u své dcery, ale Clara si zvykla být neviditelná. Andrei je šokován její tvrdohlavostí.