Hodně zesláblá Clara řekne Andreiovi, že mu nikdy neodpustí, že šel za její matkou a všechno jí vyklopil. Andrei přizná, že to bylo velmi těžké rozhodnutí – to nejtěžší, které za celou svoji kariéru musel učinit – ale že toho nelituje.