Dinu Damian tvrdí, že už není tak obezřetný, a že dospěl k rozhodnutí – je připraven na intenzivní terapii a chce navštěvovat Andreie vícekrát týdně. Už nechce zhoršovat svoji situaci – chce ji vyřešit. Andrei je však nedůvěřivý.