Ruxandra v průběhu terapie zjistí, že už se Stefan seznámil s Tudorovou novou přítelkyní, která mu pomáhala s úkoly, a začne chlapce bombardovat nekonečnou palbou otázek, které ho velmi znepokojí. Andrei si všimne chlapcova utrpení.