Clara přijde na terapii rozčílená – telefon jí přímo uprostřed hádky s přítelem vypověděl službu. Andrei přemýšlí o tom, zda se nesnaží rozběsnit svého snoubence záměrně, aby ho od sebe odpudila a přiměla ho zrušit svatbu.