Během sezení s Marií Andrei vypráví o svém otci, který žije v domově důchodců, a o svém dětství po boku věčně deprimované matky a egoistického otce. Andrei obviňuje otce za to, že je opustil, a matku vynáší do nebes. A je čím dál naštvanější...