Sretni niz
Butch pronađe sretnu kost u smeću i uvjeri Toma da će mu se ostvariti sve želje. Butch da Tomu kost u zamjenu za deset konzervi mačje hrane. Ulični mačak misli da je izveo prevaru stoljeća, ali onda se Tomu želje stvarno počnu ostvarivati.