Zamjena
Kad Tom izgubi u igri mačke i miša, Butch PONOVNO pošalje Meatheada da ulovi Jerryja umjesto Toma. Meathead iznenađujuće nema nikakvih problema u hvatanju miša, a Tom i Jerry mu nikako to ne uspijevaju otežati.