Igre gladi
Rick mora na operaciju zbog koje ne smije jesti ni piti 12 sati. To nije dugo za prosječnog čovjeka, ali Ricku je to vječnost pa postavi pravilo: ako on ne smije jesti, nitko neće. Srećom, Jerry i Spike imaju zalihu, ali Tom nije te sreće.