Mačka iz visokog društva
Tom je u postedvardijanskom dobu, u podrumu palače koja pripada aristokratskoj obitelji. Dok ubacuje ugljen u peć začuje poziv batlera. On zamoli Toma da se riješi problematičnog miša prije nego što se snobovski vlasnici vrate za večeru.